أینَ المُنتَقِم

خواهد آمد مرهم زخم علی مرتضی در کوچه ها

أینَ المُنتَقِم

خواهد آمد مرهم زخم علی مرتضی در کوچه ها

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

گمان کنم که زمانش رسیده برگردی

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۴ ق.ظ


 

گمان کنم که زمانش رسیده برگردی

به ساحت شب قدر ای سپیده برگردی

هزار بیت فرج نذر می کنم شاید

به دفتر غزلم ای قصیده برگردی

زمان آن نرسیده کرامتی بکنی ؟

قدم به خانه گزاری ، به دیده برگردی ؟

مزار حضرت مهتاب را نشان بدهی

به شهر سبزترین آفریده برگردی ؟

گمان کنم که زمانش ... گمان کنم حالا

که پلک شاعریِ من پریده برگردی

نگاه کن به خدا ، بی تو زندگی تنهاست

قبول کن که زمانش رسیده برگردی

 

مستشارنظامی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۰

نظرات  (۱)

سلام عالی بود
پاسخ:
       یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">